Lampy pierścieniowe

( ilość produktów: 5 )

Lampy błyskowe pierścieniowe są nieocenionym źródłem światła. Często wykorzystuje się je w makrofotografii, a także podczas robienia zdjęć portretowych. Są absolutnym must havem, jeśli chodzi o wykonywanie zdjęć makijażu. Dlaczego?

Lampy błyskowe pierścieniowe

Fenomen lamp pierścieniowych tkwi w sposobie rozprowadzania światła. Jak podpowiada nazwa, łagodne światło tworzy pierścień wokół fotografowanego obiektu. Dzięki temu nie musimy martwić się o przepalenia tzw. hot-spoty, które grupują światło w najbardziej wystających częściach twarzy – nos, czoło, usta. Nie będzie nas dotyczył także problem głębokich cieni. Lampy pozwalają na wykonanie zdjęcia z dbałością o każdy szczegół. Dlatego są tak chętnie wykorzystywane w makrofotografii.

Lampy błyskowe do makrofotografii

Jakie niezbędne warunki muszą zaistnieć, by zdjęcie makro się udało? Musimy precyzyjnie ustawić ostrość obiektywu, zadbać o stabilizację obrazu oraz odpowiednio doświetlić każdy element. Nie zawsze jest tak, że naturalne światło nam sprzyja. By nie być zdanym na łaskę przypadku, należy zaopatrzyć się w odpowiednie korektory światła. Tutaj kluczową rolę odgrywają lampy błyskowe pierścieniowe. W sklepie max-foto.pl spotykasz się z szeroką ofertą tego typu urządzeń od najlepszych producentów.